top of page
  • eferezmaczyta

"Nie wierzcie jej" Jane Heafield

Zaktualizowano: 2 lut 2023


Gatunek: kryminał, sensacja, thriller, wydawnictwo MUZA, Warszawa 2022 r., 384 s.




Ten debiut literacki na pewno zapamiętacie!


PREMIERA 20 lipca


A dziś przedpremierowo moja recenzja dla Was ;) Opis bardzo zachęcający, nie miałam wątpliwości, że nie będę się nudzić z tą historią.

Głównymi bohaterkami są dwie kobiety, które się nienawidzą. Obie są kłamliwe i to chyba jedyne co je łączy, ach no tak, i mężczyzna, którego kochają. Dla Lucy jest mężem, a dla Mary bratem. Książka jest napisana w narracji pierwszoosobowej na przemian, kobiety przedstawiają nam swój punkt widzenia oraz różne sytuacje, które się dzieją.


"Nie wierzcie jej, nie wierzcie w ani jedno jej słowo.

Tylko moja opowieść jest prawdziwa."


Tom zaginÄ…Å‚...

Jego żona nie ma pojęcia co się z nim stało, plącze się w zeznaniach, a Mary jest święcie przekonana, że kłamie i na pewno go zabiła... Utwierdzają ja jeszcze w tym poszlaki, które znajduje.


Tylko dlaczego śledczy nie zamykają małżonki zaginionego?

Dochodzenie trwa, a obie kobiety starają się dowieść swego.

Coraz więcej tajemnic wychodzi na światło dzienne, a policja nadal nie jest przekonana. O co w tym wszystkim tak na prawdę chodzi?


W pewnym momencie zaczęło mi się dłużyć, ale ogólny zamysł i historia jak najbardziej na plus.

Świetna fabuła, dwie mocne, główne bohaterki, tajemnice trzymające w napięciu i kilka zwrotów akcji, których się nie spodziewałam. Końcówka zmiecie Was z nóg. Świetnie uknuta intryga!


Polecam, idealna jeśli lubicie rozwiązywać zagadki i docierać do prawdy ;)



Cytaty:




"Powinnam wiedzieć, że siostrzane dusze, nawet gdy się rozstaną, nadal nimi pozostają."


 


"Bałam się rozmawiać o przeszłości, bałam się być oceniana przez jej pryzmat, bałam się, że nie zasługuje na miłość..."


 


"Nigdy nie wiadomo, do czego jest siÄ™ zdolnym,

dopóki nie zacznie się tego robić."


 

Wydawnictwu MUZA bardzo dziękuję za egzemplarz recenzencki.







18 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
bottom of page